Merdgn Nesem Gebelik şekeriniz olması durumunda verebilecek muhtemel zararlardan daha az zararlı olduğu kesin. Bir zararı yok. Kağan Kocatepe’nin dediği gibi “Bunun zararlı olduğunu söyleyen dünyada 1 tane doktor var” 🤣
Nur1126 Nesem anne tarafım şeker eşimin de anne tarafı şeker hastası şeker yüklemesi yaptırmamayı göze alamadım yaptırdım şeker çıkmadı
Nesem Gebegunlugu açken kan alip bakiyolr şekerine sonra 50 grmlik şeker sodası gibi bsy iciyorsun sonra karnını doyurup bidaha kan aliyolar
Nur1126 Busradonmezus aynen öyleymiş bende hamile kalmadan önce açlık şekerim sınırda çıkıyordu hamile olduğumu öğrendiğinden beri 75 76 da gezdi sürekli
Sevi01 Nesem bende hiç yaptırmak istemiyorum ama doktor mecbursun diyo yaptıracaz artık bi sonraki randevuda
Ahmetin_annesi Nesem verdikleri şeker bir porsiyon pirinç pilavı kadar eger pilavda yemiyorsaniz zararlı diye yada hamur işi yada tatli yaptirmayin bence 🤦🤪