26+2 günlüğüm tuvalete girdiğimde peçeteye biraz kan geldi, tek parça tuvalet kağıdının yarısı kadar diyebilirim. Sildikten sonra bir daha gelmedi. Çok korktum kızlar bu haftalarda benzer durum yaşayan var mı? Doktor kan miktarı azsa kesildiyse önemli bir şey değildir dedi. Bebeğim hareket halinde, ama gebeliğimde hiçbir problem yoktu o yüzden bu durum beni korkuttu. Lütfen bir şey söyleyin deneyimli Kişiler 🥺