Raziyeeebozdag 17+2 ikili teste erkek dedi daha sonra doktora gitim kıza benzettim dedi ama net göremeyiz doplorda beli olucak dedi ama erkek gibi hissediyorum sağlıklı olsun inşallah br kızım br oğlum var bu kız erkek fark etmez sağlıklı hayırlı evlat olsun da