Herkese merhaba sonunda bende doğurdum 😂 Pazartesi 41 haftanın içindeydim ve muayene için gittiğimde doktor açılma falan hiç bişeye bakmadan gönderdiği için başka bir hastaneye gittik ve yatışım yapıldı 3 cm açıklığım ve hafif sancılarım vardı sabah 7ye kadar hafif sancılar devam etti ve suni sancı vermeye başladılar fakat ebe damar yolumu açamamış ve öğlen 14:30 gibi kolumun şiştiğini acıdığını ve bende hala sancı olmadığını söyledim çıkardılar diğer kolumdan bağladılar fakat sağ kolum şiş olduğu için artık kullanamamaya başladım ve diğer koluma sancıyı birden verdikleri için bağırmaya başladım hemen ama biraz öyle çektim açıklığıma bakıldığında hiç bir ilerleme yoktu ve benim artık panik atağım tutmuştu kollarımı kullanamadım ayaklar zaten sancı anında gidiyo ve beni sezeryana aldılar spinal olduğu için korktum hissederim diyr ama hiç öyle olmadı acı hissi yoktu gerçekten bebeğimi yanıma verdiklerinde dünyalar benim oldu sezeryan sonrasında ilk yürüyüş korkulduğu gibi zor değil tuvalete hep kendim çıktım sorun olmadı pazartesi yattım salı doğum yaptım ve çarşamba çıktım şu an ki korkum büyük tuvalet ama inşallah onuda atlatıcam ❤