Merhabalar 08/07/2020 10.02 de oğlumu kucağıma aldım . Bende anneyim çok şükür 🙏🏻 hanımlar mecburi olarak çatım dar olduğu için dün sezaryene alındım . Spinal sezaryen oldum hastanemden doktorumdan çok memnunum 🤲🏻 Dün sabah 8.30 da yatışım yapıldı ve son kez nst ye aldılar miniğimin son nst siydi . Sonra ameliyata gittim efsane bir ekip ile doğum yaptım o görünce bütün o heyecanım gitti ve dünyaya bir cennet meyvesi de benden geldi 😂 akşamına da ayağa kalktım çok şükür 🙏🏻 sezaryenden nolur korkmayın bel ağrılarınızın yanında sinek ısırığı diyebilirim 😂 ve bir kez daha doğum yaparım hiç zorlanmadım 🤲🏻😊