Bernagokhan Kızlar bu haftaya girince bebeğim aşırı az hareket ediyor 30.hafta da çok hareketliydi gün içinde artık okadar aktif değil dürtünce vuruyor tepki veriyor ama çok az aynı durumu yaşayan varmı..
Zhryny Bernagokhan bende 34. Haftadayım. Aynı durum bende de var. Tam endişelenecek oluyorum bi kıpırtı oluyo rahatlıyorum ama eski hareketleri yok. Yarın kontrolüm var. Doktora söylicem bu durumu
Twinksmom Bernagokhan Bebeğinizin karakteri oluştu artık sakin bir bebek olacak olabilir benimkilerde sakin 2 tane olmasına rağmen
Zhryny Bernagokhan evet sordum. Hafta ilerledikçe azalması normalmiş. Bugün de bayağı hareketliydi bizim bebiş ☺️