Anneadayihazal Kızlar 4 5 haftalik hamileyim sağlık ocağına gidip hamileyim diye bildirmek mi gerekiyor ilk hamilelik çok acemilik çekiyorum kimse bişey söylemiyor
Deletedmom_26 Anneadayihazal ilk haftaların acelesi yok ama kesinlikle bildirmelisiniz ona göre aşı programlarınız oluşacak onlarda sizi takip edicekler hayırlısı olsun 🙂
Anneyim Anneadayihazal canım hayırlı olsun inşallah saglıkla kucagına alırsın inşallah evet gidip kayıt yaptırmalısın onlar takip ediyor kontrollerin de aşıların da onlar yapıyorlar arıyorlar
Anneadayihazal Deletedmom_26 tsk ederim canım gidip direkt ben gebelik kaydı yaptırmak istiyorum desem bakıp kalmazlar suratıma anlamamış gibi degilmi
SevDin Anneadayihazal hamileliğinizden önce gittiyseniz başka bir şey için bilgileriniz var ise siz özel yada devlet hastenesine gittiğiniz zaman oraya bilgi gidiyor ve sizi arıyorlar beni sağlık ocağı aradı hamilesiniz gelmeniz gerek bazı aylarda aşılarınız var diye ben öyle gitmiştim ama sizin yoksa mutlaka gidip bilgi vermeniz lazım
Cekuli Testleri yapmaya gittiğimde ebe kendisi geldi kayıt açtı ama bebeğin kalp atışı duyulmadan sisteme kayıt olmuyormuş kalp atışını duyduğumda haber verdim aşı programı oluşturmuş haber veriyor