Benimde eşimin testi pozitif cıktı.evde tedavi görüyor.izole ettik ayrı odada.inş bulaşmadan atlatırız.6.5aylık hamileyim.suan bogaz yanmasından baska şikayetim yok..bana test yapmadilar belirti yok diye.ben temas olan herkese yapıyolar diye biliyodum