ikizannesi172011 çok şükür olmadı mide bulantıları halsizlik başlarda oldu tabi ama dayanılmıcak gibi değildi son haftalarda artık daha çabuk yorulmaya başladım ve tabi bel ağrısı 😏 36-37. Haftaya kadar beklesinler istiyorum ama bizimkiler biraz aceleci sanırım ciğer geliştiricilerini vurulduk bakalım inşallah 36. Haftayı görürüz geçen hafta doktorum normalde doğurabilirsin dedi ama çok istememe rağmen bir yandanda korkuyorum önümüzdeki hafta konusup gün belirlicez 🤗