Merhaba kızlar. Bugün dahiliye doktoru insilün başladı 2 doz galiba 2ye getirceksin dedi vurulanlar bilgisi olanlar bilgi verir mi acaba anlattılar bana bugün ama diyceginiz belki önemli noktaları vardır açlıklarım hep yüksek çıkıyordu tokluk bi nevi kontrol altına alabildim ama açlık olmadı 😒