Cerensss Kzlar ben 5+4 hamileyim ve daha dr gitmedim kalp atışı falan ne zamn duyulur ona göre gidim diyorum
UrasEgeninannesi Cerensss 1 hafta 10 gün sonra gidersen daha net sonuçlar alırsın canım . İnşallH sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🤲🏻
tugbaayaz Busradonmezus ben 6+1 de gitmiştim keseyi görmüştük ama kalp atışı duyulmamıştı 7+2 de kalp atışını duymuştuk bir hafta sonrasına randevu al git canım o zaman ikisinide görebilirsin bence
Cerensss Busradonmezus zaten şimdi gitmeyi düşünmüyorum 2. Gebeliğim oglumda kacinci hafta gitigimi hatrlamiyorum
Bebek-geliyor Ben 4 haftalıkken öğrendim 5. Hafta keseyi gördük 7+5 de kalbini duyduk darısı başınıza🐣🤰
izgi Hemen gidin bence.bende düşük tehlikesi vardı fitil verdi erkenden başladım 5.aya girdim bugün,5.haftadan beri kullandım fitili.bilginiz olsun.umarım sağlıklı güzel olur herşey hepimiz için 🤗