Bir_zerre degismemis ki dozlar, yazdiginizdan anldigim. yazdigim gibi 5 doza kadar vurulabiliyor ama ilk 2 doz kesinlikle vurulmali, aksi halde koruyucu olmuyormus. Hafta acisindan da, ilk 2 dozun arasinda 1 ay olmasi gerektigi icin, son haftalara birakmayin diyorlar. Ben 23’te olmustum, siz 21’de olmussunuz cok da bir fark yok. Sahsen saglik ocagindan ziyade hekim olan kardesimin yonlendirmesini dinledim. Saglik ocagi da farkli bir sey soylemedi zaten. Yalnizca ilk 2 dozun arasinda 1 ay olmaliydi. Sizi de 2. doz icin 1 ay sonra cagirmislar anladigim kadariyla. Geriye kalan 3 dozu vurulup vurulmamak da sizlere kalmis 🙂👍🏻