Bayanlar bir sorum olucaktı. Ben 30 haftalıkken 2 gün üst üste ciğer geliştirici iğne oldum. Şimdi 34 haftalık olucam hafta sonu inşallah. Erken doğum riskim var bebeğim serklaja yani dikişime kafasıyla baskı yapıyor. Gelelim Soruma. 1 ay önce yapılan iğnenin etkisi gitmiş midir tekrar olunması gerek deniliyor. Burada 28 32 34 haftalık üst üste iğne olanları gördüm o yüzden soruyorum Doktor randevum salı günü o zamana kadar merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim Allah hepimize sağsalim doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻🙏😊