hulyaca Burcum34 30+2′yiz git gide ağırlaştığımı hissediyorum. Biraz çok iş yapsam falan hemen çatı ağrılarım mahvediyor beni. Ama şükür bu halimize de 🥰🥰
Dilan-acr Haftadan selamlar 🤭 bol bol ödem ve kaburgalarım kırılmışcasına Ağrı 😁 başka bir şikayet yok zaten bunlar uyutmuyor 😀