Kapalikutu Casolina ebebek kendi markası olan süt sağma makinesini aldım arkadaşımın önerisiyle aldım yorumları da iyidi ama kullanmadım henüz 🤷🏼♀️
Deleted5544 lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum cok memnunum tutumluanne diye bir site var oradan 2. el aldım, normalde fiyatı 300 civarlarında ben oradan 100 tlye aldım
Smyy06 Deleted5544 canım bende onu almayı düşünüyorum ama sence ikilisine gerek var mı tekli iş görüyor mu
RuzgarsMommy Deleted5544 Canim ya bende de var kardeşmde kaldi lansinoh 2 li elektrikli adaptörü olmadi da tam pille de çalışıyor mu sen denedin mi hiç?
Deleted5544 Smyy06 yengemde ikili var gücü düşüyor canım tekli kesinlikle daha iyi. ben tek seferde 150 cc sağıyorum bir biberon doluyo yani
Yasemin00 Cnsbll Bende bakıyorum biyandan hanginden alsam diye lansinoh mu alsamki dedim yada philips tenmi kararsız kaldım.canım philips daha mı kuvvetliki çekimi sezeryan olucagım için sütüm hemen gelmez diye düşünüyorum enazından onu kullanırsam gelir belki siz memnun musunuz plihips ten….!
Cnsbll Yasemin00 philips kalite olarak cok iyi tabiki de imkanınız varsa ondan alın derim.ben oglumda meme reddi yasadıgım için 8ay boyunca sagdım ve sıkıntı yasamadım.ama lansinohun çift lisini alan arkadasım da gayet memnundu .uzun süreli kullanımda nasıl olur bilmiyorum
Deleted5544 Babyveannesi evet öyle kullanıyor ama ikili fiyatı verip tekli kullanmaktansa tekli almak daha uygun tabi
Ececik07 Casolina vallahi ben aldım philips ama kullanmama gerek kalmadı yani onu almak için acele etme bence şart olmayabiliyor