Kızlar bugün kalp atısı duymak için gittim iki hafta önce gittiğimde yne bugün doktorun ultrason hesabına göre 7+2 olması gerekirken doktorum 6+2 gerilems gözüküyo dedi ama kese büyümüstü bebek de var alttan da karından ultrasonla da kalp atısı görülmedi ve kese şekli bozulmaya başlamış dedi sonra radyolojiye gönderdi o da ultrasonla baktı Ve 7+4 günlk kalp atışı yok dedi başına böyle bisey gelen varmı salı günü tekrar gel olmazsa kürtaja alıcz dedi