Gamzelim14 Bende 10 haftalık oldum canım. Agrıların oluyormu peki? Benim son bikaç gündür rahmimde ince sızı var
Cekuli Gamzelim14 bende bir iki güne 10 hafta olucam sizinki rahimde komple bi ağrımı küçük bi yerden gelen bir ağrımı
Gamzelim14 Bsrablgnekc bende gaz agrısı baya cektim. Ama şuan bu cektiğim agrı gaz değil. Kasıklarımda değil hadi rahimin büyüme baglasam. İnş kötü bişey demez doktor bugün 🙁((
Gamzelim14 Cekuli evet canım gittim. Herangi bi sıkıntı yok Allaha sükür. Bebek kendine yukarı yer acmaya calısıyormus. Başlarda baya aşağıdaydı kese. Artık yukarı yerleşiyormuş ondanmış agrılar. Magnezyum verdi bir de doktor agraılara iyi geliyormus.
Gamzelim14 Cekuli evet daha yolumuz epey uzun☺ Rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin inşAllah💞