cansuece birimde ilk bebeğimiz aynı şekilde bende erkek bekliyodum hatta ben ve eşim rüyamızda erkek bebek görmüştük ve dün 16+2 de doktora gittik ve kız olduğunu öğrendik eşim benden fazla sevindi 🤗 onun hep isteği kız çocukmuş ❤ Allah hepimizin çocuğunu sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤗🤗