GunayHabibi Merhaba arkadaslar suan 32.haftdadayım,bebegımın kordonunda bir damar yok ve karacigerinde leke var .kusurlu ola bilecegını soyledı doktor, Nipht testi yaptırdım sonuc iyi cikti,Boyle durumla karsilasan var mi?
GunayHabibi Angelada 24.haftalıkken cekıldı, ondan sonra test yaptırdım. Ama suan ıyı deselerde ,cocugum dogulana kadar aynı seylerı dusunup durucam
Angelada GunayHabibi inşallah biseyi yoktur kalbini ferah tut. Detayli da damarada bakılıyor aslında görebilirdi o zaman