Elif1613 123_i96 ben hamileyim 12 haftalık valla ciftmi tekmi bnde bilemedim devlete gttigimde tek demişti 5 gün oluyor özele gttim ozeldeki doktor çift yumurta ikizi olduğunu söyledi bnada
123_i96 bende 9 haftalık ikizlerime hamileyim ama bu süreçten çok korkuyorum zorlu olucagını söylüyrlar sanıırım tek yumurta ikizi 🙉
Ensar1234 Kızlar bişey sorucam 30+1im sabahtandır vajinaya doğru baskı var ve göbeğim baya aşağda çift yumurta benimkisi sizdede öyle oluyomu
Durudora Ensar1234 ben 26 haftalığım bende de oluyor çok ayakta kaldığım zamanlarda doktor korkulacak bişey olmadığını söyledi
Durudora Bende şey merak ediyorum aslında ya kaç haftalıksınız ve kaç kilo aldınız ben dikkat etmeme rağmen çok alıyorum gibi ama ikiz hamilelik için de normalmiş sanırım ama üzüyor beni yine de sizler kaç aldınız kaç haftalıksınız
Zeynep_zey Durudora 35.haftadayım tek yumurta ikizlerine hamileyim 7kg aldım inşallah haftaya doğacaklar
Zeynep_zey 123_i96 tek yumurta ikizlerine hamileyim 35.haftadayım kısmetse haftaya doğacak prensesler
Zlem426 Bende 5+5 çift yumurta ikizlere hamileyim daha yolun çok başındayız. Forum sayfalarını okudukça korkuyorum erken doğanlar kuveze girenler ikizlerden birinde skntisi olanlar rabbim bu süreçte yar ve yardımcımız olsun gerçekten