Sinemaars Merhaba 8+4 hamileyim kan idrar testlerinde guatr degerim 3.3 cikti bugun doktorumla gorustum endokrin ya da dahiliye bolumune gitmen gerekiyor dedi bu konuyla ilgili bilgisi olan ya da basina gelen var mi arkadaslar ?
[silindi] Sinemaars 3.1 cıkmıstı dahiliyeye gittim hemen ilac kullanıyorum 12.haftamdayım şuan 1.54 falan oldu en son
ecembugra53 Sinemaars Evt dahiliye ye kesinlikle gitmen gerekiyor canım ilaç verecek bende kullanıyorum Doğuma kadar kullanıcım levetron verdi guatr önemli hamilelikte salın aksatma canım