Merhabalat. Adetim 10 gün gecikti dün sabah ve bu sabah test yaptım (ayrı markaların testi) ikinci çizgi silik çıktı ikisindede. Kan tahlili yaptırdım negatif çıktı. Kafam çok karıştı bu durumu yaşayanlar yardımcı olurmusunuz neye göre hareket edeceğimi şaşırdım.