Serapasel doktor ilgili biriydi ben memnun kaldım, tüm organ ve gelişim muayenesi tamamlandı, sura bebeğin fotoğrafına geldi, ancak bebeğim biraz nazlı çıktı, pek fotoğraf vermedi, elleriyle yüzünü kapadı, çıktım muayeneden bebeğin hareket etmesi için çikolata yedim, 15 dk sonra tekrar girdim, daha düzgün bir fotoğraf yakalayabilmek için doktor tekrar ultrasona aldı, gayet ilgililerdi, memnun ayrıldım, muayene esnasında ayrıntılı size de anlatıyorlar