Kubraa333 Kızlar gece 1den beli sancıdan duramıyorum hem belim hem kasıklarım aynı anda agrı giriyor 37+2 gün olduk sizce dogum mu
ismayilin_annesi Kubraa333 bende 37 haftalığım ve aynı durumdayım çok korkuyorum bebek geliyor mu deye aynı zamanda nişan da geliyo benden🙁(
Kubraa333 ismayilin_annesi bende leke falan yok ama 5 dakika da giren agrılarıö var bu ikinci dogumum diğerindede nişan gelmemişti😥uykusuzum
Bsrayldrm ismayilin_annesi doktorunuzu aramalısınız ya kahve rengi alıntıda varmış bi baksınlar ya ben olsam duramam meraktan 😔🐥
Busraaytac Kubraa333 bebek hareketlerini hissediyormusunuz. Neden doktora gitmiyorsunuz bu doğum olabilir
Kubraa333 Busraaytac cok hareketli değil cuma günü gitmiştim o zaman dedi dogum kanalına yerleşmemiş o yüzden
Kubraa333 35 haftalıken gene sancılar olmuştu yalancı sancılar demişti ayırt edemiyorum şimdiki sancıları