[silindi] Kızlar ikili test sonucum çıkmış e nabızdan baktım ama tam çıkmamış grafik yok Fb hcg değerim 38.2 Pappa değerim 1.72 Ama dediğim gibi grafik yok tam çıkmadığı için doktorumu yarın arayacağım bilgisi olan var mı
Tugce1803 [silindi] benimde bugün çıkmış bu değerlerin yanında tik işareti var. Somra doktora mesaj attım grafiği attı bana