çok şükür bebeğim 39+0 da 22 nisan da doğu. ilk doğumuna göre çok çok kolay bir doğum oldu gece 3 te hafif hafif sancılarım başladı fakat hastaneye sabah 8 de gittim. geldigimde acilmam vardi.11.25te de bebegimi iki ikimada cok sukur kucagima aldim. suyumu dogum esnasinda patlatti ebeler biraz o an canım acıdı onun dışında her şey yolunda gitti. rabbim tüm hamileleri evladina kavuştursun.