Havvacnts symscn bende 8 haftalığım gebelik şekeri ne oluyor yani yarın randevum var acaba bende de çıkarmı ya
symscn Ozdmrkbraa Hamileliğimi ilk öğrendiğimde yapılan kan tahlilimde açlık şekerim 99 çıktı 15 gün sonra 85 çıktı ama ortalamam yüksek olduğu için dahiliyeye gönderdi doktorum ve dahiliye de tahlil yaptı 100 çıktı. Gebelik şekerim olduğu söylendi ve diyetisyen kontrolündeyim. Kan şekeri ölçüm cihazı aldım. Ben de şimdi çıktığı için artık şeker yüklemesi yapılmayacak. Çok dikkat etmek gerekiyor umarım hiçbirinizde çıkmaz
Ozdmrkbraa symscn inşallah dikkat etmenle geçer gider canım benim bebeğin de sen de çok sağlıklı olursunuz 🌸 inşallah çıkmaz sizin de yardımcınız olsun 💛
joki symscn geçmiş olsun, ben 28. Haftada öğrendim, o gün bu gündür diyet yapıyorum ama zorlana zorlana. Siz en başından beri diyetle sürdüreceksiniz, kolaylıklar olsun 🙏🏻
DamlaNur29 symscn canım cok geçmiş olsun cok zor gercekten bebeklerimiz için dayanıyoruz ama bizde insanız bazen oluyorki cok canım bişeyler istiyor daha öncesinde insilün direncin varmıydı cçveya kilon benin insilün direnci vardı daha önceden bende şeker cıktı 1 aydır diyet yapıyorum başa çıkamadım tokluklar iyi ama açlıklarım yüksek insilün başlandı günde birkez 2 doz 😒😪
DamlaNur29 symscn 29+5 benim 2 2 bucuk ayım kaldı ama cok zor gerçekten bugün tatlı vok istedi canım yiyemedim sekerim 154e cıktı çünkü yemekten sonra sana tavsiyem aksam yemeklerinde mutlaka yoğurt yr cacık ye ben bugün yemedim cıktı sekerim süt ürünleri düşürüyor
Edizinannesii symscn benimde annemde şeker bar doktor çok dikkat etmen lazım falan dedi diyet verdi de şeker yükleme testini bekliyoruz 🤦♀️