Zsnbr https://hizliresim.com/x0K3hC Kızlar sonucum böyle çıktı doktor ameliyata yetişiyordu pek bilgilendiremedi gayet iyi sorun yk dedi. BNde hcbsy anlamadım bndn 😂
Zsnbr Star25 yok ya BNde erkek sandım ama bugün kesin olarak kız olduğunu söyledi 😂 ay sağlıklı olsun yeter zaten
Star25 Seyhan0606 tabi öncelikle bunun bir rivayet olduğunu belirteyim😂 hcg değeri 50 üstüyse kız, altıysa erkek deniyor
Seyhan0606 Star25ben 20+1 im hala cinsiyeti bekliyoruz göstermiyor . Doktor da bişi söylemedi kağıtla ilgili
Zsnbr Seyhan0606 aslında bnmde doktor geçen hafta Kıza benziyor ded ama bu hafta kız dedi. Ama sanki oda tereddütte gibiydi cnku bebiş hc kendini göstermiyordu cnku düzgün bi ultrason fotosu çekemedi
Tugce1803 Zsnbr Yaptırmaz olur muyum hiç🤭Doktorum ne derse yaptırıyorum☺️Bizimde bugün çıktı çok şükür temiz🤲🏻
Zsnbr Tugce1803 ay çok şükür ya çoğunluk yaptırmama taraftarı da bilmiyorm artk Bn en azındn içimiz rahatlar diye yaptırdım çok şükür sonuçta mutlu etti rabbim hepimize sağlıklı evlat nasip etsin 🤲🏻 Cinsiyeti kesinleşti mi snn
Tugce1803 Zsnbr Valla ben anlamıyorum doktor yapalım diyosa yapılacak yani. Evet bizde hemen aldıralım diye yaptırmıyoruz ama sonuçta nedir ne değildir bilmek istiyorum
Zsnbr Tugce1803 tabi canm en azındn kafamız rahat oldu strese girmenin anlamı yk çok şükür 🥰🥰 yksa zaten hiçbirimiz öyle düşünerek yaptırmıyoruz 😘
Zsnbr Tugce1803 neyse en azından tam netleşir 😊 bana da artık bir ay snra gel ded gitmem artk Allah’ın izniyle bişey olmadıkça 😘