Merhabalar güzel anneler, öncelikle hepimizin sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almamızı diliyorum. Diyarbakır’da detaylı ultrason için Ahmet Yalınkaya’ nın özel muayenehanesine gitme gafletinde bulundum. vaktimi ve paramı çöpe atsam daha az üzülürdüm. İletişimi çok kötü. Sorularınıza cevap dahi alamıyorsunuz tek derdi amniyosentez yapmak. Normal ultrasonda dahi çok daha detaylı inceleme yapılıyor ve daha uzun sürüyor. Benim için hayal kırıklığıydı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.