Kızlar gebelik şekeri çıkanlar neler yiyorsunuz acaba 🙂 açıkçası havalar da çok sıcak artık yapacak yemek dahi bulamıyorum 🤦♀️ ara öğünler için atıştırmalık şeyler falan neler yiyorsunuz. Kuruyemiş ve yoğurt dışında öneriler istiyorum. Meyve zaten yiyemiyoruz. Karbonhidrat tatlı vs yok.