Merhaba kızlar. Herkese hayırlı gebelikler ve doğumlar diliyorum öncelikle. Birkaç gün önce adetim geciktigi için önce evde test yaptım silik çıktı sonra gidip kan testi verdim 1079 çıktı doktorum önceki dusuklerimden dolayı 3 gün sonra yine istedi bugün 2747 çıktı. 3 gün sonrası için az artış gibi geldi. Sonuç geç çıktığı için doktoruma ulaşamadım. Sizce nasıl moral verin nolur