[silindi] Aslında Zeynep ismi tek başına çok güzel. Bu aralar Hafsa ismine bayılıyorum Zeynep Hafsa 🦋🦋 güzel olur sanki 🌸🌸
20Rabia20 -8fatmaates kısmet olursa bende kızıma Zeynep Duru ismini koyucam canım eşim Zeynep istedi ben Duru ikimizin ortak kararı oldu 🥰🤰🏻
babyackgz -8fatmaates kızımız olursa Zeynep Mila düşünüyoruz biz aslında iki isim hiç sevmiyorum ben ama eşim Zeynep ismini çok seviyor bende Mila istiyorum kız olursa 🤷🏼♀️ belki size de fikir olur