ozsim23 Merhaba kızlar , 20 haftalığım ve son 2 gündür sağ ayak bileğim şişti Ve ağrıyor . Sadece 1 ayağımın olması normal mi ? Siz de oldumu ve nasıl geçer bu şişlik 😕
cptrhb ozsim23 Benimde elim şişmişti öyle karpal tünel sendromuymuş sonradan öğrendim. Bi internetten araştır istersen belki seninde aynısıdır hamilelerde oluyomuş
cansel30 ozsim23 benimde önce biri şişti şimdi ikisi de şiş.. doktor en az 3 litre su içmemi ve ayaklarımı kalp hizasından yukarıya dikip dinlenmemi söyledi ama çalıştığım için pek mümkün değil 😊
Cansu1035 ozsim23 22. Haftamdayım 1 haftadır aynı yürüyüş yaptım ve buz tuttum azaldı iki gündür sağ ayağım şişmişti ve üzerine basamiyordum
Deletedmom399 ozsim23 ayaginda belirgin şişlik varsa bi doktoruna danış. Belki ödeme bağlı değildir. Bütün ayakta olan sisliklerde damar sıkıntısından bile şüphelenirler ihmal etme içini rahatlat bence.
Serena cptrhb ben 35 haftaligim benimde dört gündür ayaklarım iki gündür elim şişiyor ödem topluyor gebelikte normaldir diye düşünmüştüm yanılıyor muyum ?
ozsim23 cptrhb bi araştırayım . Çalışıyorum birde ayaklar sürekli sallanıyor. Çok tuzlu da yemiyorum aslında . Can sıkıcı bi durum umarım geçer 😊
ozsim23 Serena gebelikte normal ama tek ayağımda olunca başka bi sorun mu var acaba dedim . 🤷♀️Bol su da içiyorum . Umarım geçicidir😊
melek_34 ozsim23 bende 29 haftalığım.. bende de aynı sorun var somun ekmeği gibi oldu ayaklarım 😬 tahlil vs yaptırdım hiç bişey çıkmadı bende sağ ayağımın üstüne basarken zorlanıyorum 🙄 yoğun iş temposunda çalışıyorum yüksek oranda ondan