Gygur19 Ates olcer hangi marka aldiniz nasil bisey almaliyim hicbi fikrim yok siz nerden nekadara aldiginizi yazarmisiniz
cptrhb Gygur19 Ben weebaby aldım 500 tlydi yorumlara bakarak aldım. Çoğu ateş ölçer doğru ölçmüyormuş çünkü.
__birafitap__ Gygur19 wee çubuk olandan almıştı annem kardesim 8 yasinda hala takır takır çalışır bende aynısını alicam
Ezgieknci Hepsiburada dan aldık biz weewell wte 250 markası hem temassız hem kulaktan ölçüyo 273 tl ye aldık geldi denedik gayet güzel
Babyveannesi Ezgieknci tek kullanımlık filtreleri mi var acaba yoksa kulaktan ölçtükten sonra dezenfektemi ediyosunuz bende bu markayı çok duydum
Gygur19 cptrhb nekadarda pahalanmis hersey ama belkide encok lazim olan sey atesolcer onemli bsey siradan bisey almak istemiyorum cnku tesekkur ederim cevabiniz icin
cptrhb Gygur19 Evet bazıları pahalı aldım diye tepki gösteriyor ama en çok lazım olan şey de o. Kardeşim bebekken 2 kez havale geçirdi ordan biliyorum ateş ölçerin önemini.
Ezgieknci Babyveannesi ekstra olarak alabiliyosunuz ortam sıcaklığınıda ölçüyomuş gayet güzel gerçekten