Happy_Mother şöyle söyliyim bi akşam kaşıntım tuttu ve kan gördüm rahimden geldğini sanıp korkarak gittim. nöbetçi doktor güzel ilgilendi ve içerden kanama olmadığını söyledi. detaylı ultrason yaptırıp yaptırmadığımı sordu. yarın yaptırıcam dedim bana da getir sonucları dedi. 10 gün icinde ucretsiz muayene hakkımız varya kaşedeki doktorun ismine randevu aldım. pazar günü olmasına rağmen 1 saat bekledim ve doktorun odasına girdiğimde o isimde baska bi doktor vardı. ben baskasına randevu almıstım dedim, biz onu nöbete kalsın diye dışarıdan çağırıyoruz benim kaşemi kullanmıştır dedi. detaylı ultrasonu istemişti dedim sonucları verdim he iyi tamam bisey yok dedi göz ucuyla bakarak. daha sonra ben muayene olmak istedğimi söyledim bugün hareket hissetmedim dedim. öyle her hafta muayene olmaz benim dışarda kaç hastam bekliyo biliyo musun dedi (1 kisi vardı bekleyen)
onlar ücret ödedi de ben ödemedim mi muayene etmeniz gerekiyo dedim, edemem sana mı sorucam dedi kovdu beni odadan. aşağı inip yetkili çağırdım adam numaramı aldı ilgilenicem bashekim sizi arıycak dedi. ne arayan oldu ne soran, hatta ben kendisine mail attım ona da dönmediler. sağlık bakanlığına da şikayet ettim başkasının kaşesini kullanmak yasak diye ama sonuç alamadım. evimin karşısında olmasına rağmen bir daha kapısından geçmem. maddi durumunuzu bilmiyorum ama muayeneleri 250 tl ve çok fazla test isteyen bi hastane. o yüzden ben memnun kalmadım