bebegim_28 Kızlar tahlil sonuçlarını normalde barkod numarası ile kendim görebilyordum ama bugün ki barkodu kaybettim sağlık ocağına gitmeden nasıl bakabilirim e nabız dan göstermiyor henüz
bebegim_28 Tortilla gebelik testi falan hiç çıkmadı mesela devlet hastanelerinde ki testlerim çıkıyor mesela