Kubraadmr
valla ne diyelim ki.. yerleşme kanaması olabilir rahim ağzında kalan eski kan olabilir dusuk belirtisi olabilir. koyu kahverengine Gerci genelde endişelenmeye gerek yok ama bilemem ki senin neden geldi o yüzden ben kesinlikle bisey olmaz diyemem. Vebali üstüme alamam. Cunku her bi leke kanamanın farklı farklı sebepleri olabilir. Yanı ic çamaşırına kadar gelmesinede gerek yok zaten. Bendede oldu 5,6 gün filan sürdü adet kanaması gibi koyu kahverengi. Ama bizde kan uyuşmamazlik olduğu icin doktor riske atmadı durumu ve iğne yaptı. Yanı bilmiyorum içim rahat diyorsun ama çokta olmasın bence doktora yinede gözük ama sen bilirsin tabi. Sağlıklı gebelik diliyorum geçmiş olsun 🌸