emineserkan2020 Kızlar 34 haftalığım ya bir tane çürük dişim var o da hamilelikten oldu bir an da çürüdü sağlam dişim her bişeyler yediğimde çok sızlıyor zonkluyor ne yapsam nasıl geçer ki??
Duyguscuk emineserkan2020 Ay Allah yardımcınız olsun, en az kalmış doğuma canınızı sıkmayın. Ben daha 12 haftalığım bende de diş sıkıntısı var. Tuzlu suyla gargara rahatlatır, kimisi de karanfili kaynatıp suyuyla gargara öneriyor.
Beklenenmucizem emineserkan2020 bende 32 haftaligim gebelikten dolayı 3 diş im çürüdü her gün ağrı içindeyim hiçbişey geçirmiyor
LeylaEce Propolis iyi geliyor ya üzerine damlatiyorum ya da suya damlatıp gargara yapıyorum anında kesiyor
LeylaEce emineserkan2020 evet tamamen doğal bal özüdür propolis ben sordum doktoruma kullanabilirsin dedi ama tabi direkt içmeyeceksin ya ağrıyan disin üzerine damlatacaksın ya da sulandirip gargara yapabilirsin
Duyguscuk Deletedmom95 İlk üc ay ve son üç ay edilmiyor diyorlar. Benim diş değil aslında implantımda sorun var enfeksiyon olduğunu düşünüyorum. Röntgen cekilmesi gerek dediler ben de istemiyorum hamileyken X ray ışını almak. En kötü bir antibiyotikle falan kurtulabilsem agrısından şükredicem.
Deletedmom95 Duyguscuk benim kendi doktorum ilk 3 ay demişti canım bende onun için yazdım. Çevrenizde varsa özel vs arayıp sorabilirsiniz 🤗
Bsrayby 15 haftalığım benimde böyle bi sorunum var diş etim agıryo bazen kulağıma kadar vuruyor napacagmı bilmiyorum