Elisaelisa34 Kızlar merhaba. 8 haftalık gebeyim iki gündür adet sancısı gibi ara ara sancım oluyor. Sizce doktora gitmeli miyim ?
Bgmky Elisaelisa34 normal canım sancılarının olması. Ben 14. Haftadayım hala oluyor. Ama çok tereddütte kalırsan doktoruna görün