Kızlar merhaba instagramda eşim bir bebek mağazasına rastladı. İsmi ALBEBEK. Mobilyaların olduğu bir mağaza, bebek odası takımı 1.000 tl kampanya altında satılıyor ama mobilya malzemesi filan yazmıyor. Bende merak ettim alan kullanan fikri olan var mı ? ☺ Cumartesi günü eşimle 9 km yol yürüyüp o kadar mağaza gezdik en düşük beşik fiyatı 650 iken bu fiyat neden ? Yani mobilyasını çok merak ettim açıkçası 😆😆😆