Akse 37. Haftada 33 ile uyumlu olarak fitille doğum yaptırıldım. Bebeğim 2450 doğdu. Anne karnında gelişim geriliği ve plasentanın bebeği beslememesi durumu vardı. Bu sebeple fitl ile doğurtuldum. Bebeğin ciğerleri tamamlanmıştı küvozde kalmadı. Ama bir arkadaşım oğlunu 40+2 de sezaryen ile doğum yaptı. Onunda bebeği 2500 kiloydu arkadaşımda tansiyon falan vardı bebeğin ciğerleri gelişmemiş 9 gün kuvozde kalmıştı.
sanırım bebeğin gelişimiyle alakalı birazda.
sıkıtnı etme allahın izni ile ciğerleri gelişmişse hiçbir sıkıntı olmaz🥰