Gamze3909 şükürler olsun iyiyiz canım bebeğimde iyi çok şükür bugün kontrolü vardı doktor genel durumu iyi dedi kalp kendi içinde bı düzen kurmuş şu anda gayet iyi dedi ameliyat için büyümesini bekleyecez canım. Sen nasılsın bebiş nasıl doğuma daha çok var sanirim