perihankrkya kocak_57 36yim 2900 paşam💙 sancimiz da cıktı çatı muayenesi yapıldı 1cm acilmam var idrar verdim serum yedim şuan nst bağlı bekliyorum dogurucam mi yoksa kızlar ben ya
Serena BabyPoyraz maşallah ya benim bebiş 34+1 de 2.300 Gr çıkmıştı doktor bişi demedi kilosuna şuan merak ediyorum kaç kilo şimdiye kadar kilosu iyiydi önden gidiyordu hatta bı dönem bebisler bir haftada ortalama kaç kilo alıyorlar bı bilginiz varmı
Mryslny Bzmde bugün kontrol 35+5iz. 2800 kg olmuş oğluşum😌🧿💙. 29 temmuZ a sezaryen günü aldk hayırlısıyla
BabyPoyraz Merve7534_ Herkesin bebeği bir olmaz ki canını sıkma bence doktorun normal dediyse normaldir 😌