cptrhb Burcu3506 Zaten muayene ücreti veriyosun sadece içeri girince bakıyor 5 dklık bişey ağrı falan yok. Sadece oraya dokunulması rahatsız ediyor insanı başka birşey yok yani. Korkulcak bişey değil. Ayrıca ücret alınmıyor.