lknurKcn Merhaba kızlar sezeryan sonrası anne odaya geldiğinde hemşire veya doktor gelip elini rahme sokup karıştırarak temizleme mi yapıyor bugün ilk kez birinden duydum ve korkuttu bu beni normal Doğumda da sezeryandada yapılıyormuş yaşayan var mı ?
Esrahiramirac lknurKcn temizleme değilde mesela benim rahim ağzım tıkanmıştı kanama olmadığı için elini sokup diğer eliylede karnımada bastı ve kan akışı fazla oldu birden
Melegimveben lknurKcn temizleme değil canım karnına eliyle bastırıp kan akışı devam ediyor mu diye bakılıyor
Lavinim21 lknurKcn 21 gün önce sezeryan oldum böyle birşey yaşamadım ilk defa duydum sadece hemşire gelip eliyle karnıma bastırdı bide sıçak su torbası gibi bişey koydu 😕🤔
Esrahiramirac lknurKcn ben özelde Doğum yaptım canım iki kez sezeryan oldum ilk çocuğumda böyle bişey yaşamamıştım ama ikincide rahim ağzı tıkanınca böyle bişey yaptı hemşire ama can yakıcı değil sadece kesi yerine basıyor karnında o çok acıyor