Mutsuz_kadin Merveee6 ay bend merak ettim insalah hamilesindir kuzum al benim içinede var gibi doğuyor ama
Merveee6 Mutsuz_kadin canım çoğu kız var dedi ama daha önce silik çizgi yüzünden negatif çıkanlar olmuş onlar üzülme olmayabilir dediler bakalım babama da var gibi geliyor belirtilerim de var ama hayırlısı
Denim Merveee6 hayırlı olsun canım. Bence var🙏 kaç günde bor regl oluyorsun ve yumurtlama gününen kaç gün sonra yapdın testi? Benim adetime 2 gün kaldıda test yapsam çıkarmı😟
Merveee6 Denim canım 30 günde bir oluyorum adet adetim bugünde olmadım normalde yumurtlamayı da geç gördüm aslında 9 gün oldu daha yumurtlamadan 7 gün sonra çıkar diyorlar kuzum dene istersen
Merveee6 kbrMEVA inşallah canım çizgi geç çıktı ya 2 saat sonra çıktı o yüzden fazla umudum yok inşallah vardır
Merveee6 Demir1 yaptım canım verdim bugün de sağlık ocağında ta pazartesi belli olur dedi inşallah daha erken bellli olur