Canım benim çok çokk silik çıkmıştı hatta sanırım anne hissi ile birtek ben görüyordum çizgiyi herkes yok demişti çizgi :) gitgide koyulaştı sabaha kopkoyu oldu ve kan verdim 44 tü hcg :))) bundan daha silikti gözün aydın haberini bekliyorım inşallah😍😍❤️