ikincikezanne- CENNETtt73 Sorum yok sadece sağlıkla büyütün insallah evladınızi allah size bağıslasın 😊🤗
CENNETtt73 MiNNAKIM02 canım doktorum bebeğin çok zayıf olduğu için kendi sancını bekleme dedi suni sancı ile Doğum yaptım
Yildizsevgi CENNETtt73 acilman veya sancin olmadan mi suni sanciya başlandı ve kac saat sürdü Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin insallah🤗
Melisyasar CENNETtt73 cok zor oldu mu 🤤 tavsiye edrr misin benim dktorda inatla normal diyor korkuyorum 38+3 um bende 10 gune alirmndedi
CENNETtt73 Melisyasar İnan canım kolay desem yalan olur o acıyı illaki cekiyorsun ama rabbim yardım ediyor o sesi duyunca çektiklerini hepsini unutuyorsun