Merhaba hanımlar biz 19 haftalığız uyku düzenim hiç bir zaman olmamıştır ayrıca uyumayı da seviyorum sabahları kalkıp kahvaltı yapmak istemiyorum (yani en azından erken kalkıp canum bişeyler yemek istemiyor ) geç kalkıp kahvaltı yapmam bebeğin gelişiminde olumsuz bi etki oluşturur mu? 🤔