Busekrkmz kan uyusmazlıgında gayet normal sekildr gebe kalıyorsunuz doguruyosunuz. Gebe kalmak için bir işleme gerek yok. İlk gebelikte vücudunuzda rh faktörü olmadıgı için bebekte rh pozitif okursa, vucut onu yabancı cisim olarak algılıyor, kodluyor. İkinci gebeliğiniz oldu bebeginizin kan grubu yine rh pozitif oldu. Vucut hemen savunmaya geciyor aynı bi virüsü gördügünde yaptıgı gibi o canlıyı yok etmeye calısıyor buda ziihinsel problem fln yapıyor bunun için iğne vurunuyoruz. Yani 2.cocuk ve sonrasına zarar vermemesi için.